Bloggläsare!

Hej på er!

Asså jag har inte bloggat på ett tag för jag hade helt glömt bort min blogg och alla underbara bloggläsare!
Hemsk jag är men jag har haft så mycket annat skoj att göra! Och man måste ju kunna göra nåt annat n att blogga... ellerhur? :P

Men idag ska jag till Mamma igen :) Jag ska kanske vara med Alma i veckan också gå på Bio eller till Liseberg eller nåt sånt, jag ska prata med henne ! och så ska jag vara med Nanna :D <3 Och sen så börjar skolan på Torsdag :S

Men en annan grej som jag skulle vilja veta, det är vilka som läser min blogg ;D det skulle vara kul o veta!
Så kommentera vad ni heter och eran ålder :D
Tack det skulle vara jättesnällt!!!!!

Men här kommer dagens outfit och ha en underbar dag så uppdaterar jag ikväll :D Pussss


Tröja; H&M

Jeans: JC

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej! Vilken bra blogg! Nice outfit. Kram

2011-08-15 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0