Bloggpausen över!

Ja jag har ju haft en liten bloggpaus utan att berätta om det hehe. Nu när skolan började och så :P
Jag borde ju ha berättat det och så men jag orkade inte ... Så jag tar dag för dag!

Ifredags så kom jag ju till Rebecka och på lördagen så åkte vi till lek och bus landet hahahah :D Det var asnice faktiskt haha askul :D Men vi tröttnade typ efter en timma så då åkte vi hem och åt kräftor mums :)
Sen på söndagen så var vi hemma och badade lite i Rebeckas pool och ... ja det var typ det vi gjorde hehe! :)
Och sen åkte jag hem.

Och sen så var det ju skola igen. Vi gjorde inte så mycket vi fick lära känna skolan och lite så som på fredagen. Och på tisdagen var vi i Skatås och gjorde lite lekar och så :P Sen så har skolan pågått som vanligt och jag tror aldrig jag har gillat skolan så mycket förut :O :P Alla är sjukt schyssta och vi har sjukt kul ihop!

Dessutom har jag fått en lillasyster!!!! :'D Hon är den sötaste som finns! <3
Ni ska få se en bild här på henne :)
Hon heter Ronja! =)
Hon föddes i fredags :)
Men nu ska jag äta middag med farmor och farfar och linda, pappa, ludvig och RONJA! :) <333


(gick inte att vända uppåt :()

19-08-11 23.57 <3

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0