Datafreak

Hej allihopa!

Jag sitter här brevid Rebecka och vi har varsin dator och bara nördar nördar nördar ett spel :P
jag vet inte riktigt vad det heter :P
Men idag så har jag varit på Liseberg iallafall :) Det vat kuul :) Jag har åkt Kanonen och den har jag aldrig åkt förut hehe :P Den var asball :D Men innan vi åkte till Liseberg så var jag ute och sprang med Mamma och Jan 4.5 km :) sen så hoppade vi i havet :) Men När vi kom hem från Liseberg så gick jag och Rebecka ner och badade hur länge som helst :) sen så har vi suttit vid datorn och ätit såklart :)
Jag orkar inte lägga upp bilderna idag för det är så sjukt många och det tar så långt tid att ladda upp och jag spelar ju ett spel så ;)

Men nu ska jag fortsätta spela så hade bra!


Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0