MYCKET!!

Hej alla!

Usch jag har inte bloggat på ett tag, har börjat skriva men lagt ner för har inte orkat o.s.v jag vet den vanliga förklaringen men så var det ;)

Men idag ska jag iallafall till Liseberg och det ska bli kuuul :)
Ska åka lite grejer som jag inte brukar åka!
Och igår så var jag på Hard Rock Café på kvällen och åt middag med mamma, Jan, Kevin, Simon och Emma som fyllde 18 igår! :D Det var kul och jag blev hur mätt somhelst :)
Om en vecka börjar skolan!!! helt sjukt är inte redo för det :O Sommaren har ju gått jättefort och inte många fina dagar har det varit :S
I förrgår så var jag och pappa på Nordstan och "shoppade" litee .......eller jag shoppade lite hehe :P
Jag har inga bilder på det som jag köpte så jag skriver istället och så lägger jag upp bilder nån annan dag :P

Åhlens: Tre Depend nagellack 25:- styck men fick tre för två :), Nagellack-remover stor flaska 50:- och ett puder från Isadora 125:-

Kicks: Nagelfil 29:- , Tre nagellack med tunna penslar och mallar till naglarna 139:-

Game: Hehe ett HarryPotter datorspel xd 149:-

Gina Tricot: En ring med en orm som är guldig med silverkristaller på 99:-

Monki: en svartgrå rutig kjol med knappar 250:-

Och så måste jag ju berätta att lägret var superbra! Det var sjukt kul och det var det roligaste lägret hittills! :)
Blir ett nytt i Höst! =)

Så det var allt nu ska jag till Liseberg!

Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0