bildlöst inlägg!

Hallå Eller!

Jag tänkte berätta lite om min dag =)

Idag så har jag varit och plockat jordgubbar med min familj så vi har fett många jordgubbar nu! :D mums! :D
Efter det så har jag inte gjort nånting, bara suttit vid datorn och packat för jag ska till koster imorgon med familjen och så ska den underbara Amanda Eriksson med också! det ska bli så sjukt kul! :D♥ Jag ska försöka vara uppdaterad med bloggen denna resan, jag ska försöka göra ett inlägg varje dag menmen jag får se hur det blir :P

Men nu ska jag fortsätta packa till Koster! =)

hadet bra så ses vi på koooooster! :D

Förlåt föresten att det inte är nån bild men jag hade inga som var bra och dessutom gick det inte att ladda upp bilder just nu :S dötråkigt :( SORRY!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0