Detta är jag!



Hej på er!

Jag tänkte berätta lite om mig själv!

Jag heter Wilma Landahl och jag är 12 år.
Jag tränar Rytmisk Gymnastik 5 gånger i veckan 3-5 timmar.
Jag fotograferar mer än gärna och när jag väl fotar så använder jag min mammas kamera en canon nånting, det är en systemkamera.
Mina föräldrar är skilda och jag bor i Onsala och i Partille.
Jag ska börja på en skola som heter Fenestra.

På min blogg ska jag:
 
Ha veckans sötis.
Wilma Hissar och Dissar.
Foton från varje dag.
Jag ska berätta om min vardag.
Ha veckans blogg.
Ha veckans mest hjälpsamme.
och lite till!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma!<33

Hej söötis!<33

Jag kommer följa din blogg varje dag!<33

Älskar dig!

//PussPuss Emma

2011-07-08 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0