Familjen Meding

Hej på er:)

Ja jag sitter här vid datorn och och väntar på att Rebecka ska bli färdig så att vi kan gå ner och bada vid bryggan :D Familjen Meding är ju här :) Helena (Jans syster) Christina (Jans och Helenas mamma) Isak (helenas son 13år) och Rebecka som är Helenas dotter(11år) Och Per skulle följt med också men han var tvungen att jobba :(
Men nu ska vi gå och bada och imon lägger jag ut MASSA bilder från när dem var här men här kommer iallafall en på mig och Rebecka!
Och föresten anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag ville hellre vara med Familjen Meding i det fina vädret än att sitta hemma och blogga.!
Men här kommer bilden!




Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0