Sent Inlägg!/wilma hissar och dissar

Hej på er!

Det blev visst ett väldigt sent inlägg idag, jag har börjat skriva och sen så har jag bara behövt göra något och sen glömt bort bloggen. SRY! Jaja idag så har jag varit på Marstrand med min mamma och Jan och där åt vi lunch och gick runt lite sen så åkte vi till Café Grindstugan i GBG där min syster jobbade idag och sen så åkte vi hem och efter det har jag bara tatt det lugnt för jag har ont i Heeeeela kroppen alltså ni fattar inte vilken träningsverk jag har! :S
Men asså det är så hemskt det som har hänt i Norge! Vem är en sån idiot och går något så fruktansvärt! asså man blir ju typ ledsen :O Hemskt är det iallafall :(
Men jag ska nog gå och lägga mig nu för jag är väldigt trött! Men sov så gott och dröm sött så ses vi imon på blooooggen :D

Men först så ska jag ha "
wilma hissar och dissar".

Wilma Hissar: Låten "what are words" med Chris Medina.

Wilma Dissar: Att det finns idioter i världen som kan göra så hemska grejer som i Norge!


Men puss och kram hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0