Tidsinställt inlägg!

Hej på er! Detta är ett tidsinställt inlägg efter som att idag så har jag väldigt mycket att göra för att jag ska ha ett litet släktkalas för jag fyllde ju år för några dagar sen. I dettta inlägget tänker jag ha "veckans mest hjälpsamme" och även lite annat smått och gott.
Jag börjar med veckans mest hjälpsamme,

Veckans mest hjälpsamme: Julia Petersson är veckans mest hjälpsamme för hon har hjälpt mig så otroligt mycket med min blogg så tack för det!<3

Ja detta inlägget skrev jag ju den 23/7 och inte idag egentligen men jag ville bara testa om detta funkar!
Men imon ska alltså jag ha ett släkt kalas :) jättemånga blir vi och det är skoj :)jag ska baka massa tårtot och sånt ;) *blinkblink* så nu ska jag gå och fixa i ordning men ha en trevlig eftermiddag och kväll så kanske jag uppdaterar bloggen senare ikväll :)


Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0