Video!

Hej påer!


Ja idag så fyller jag år :D




jag har fått en massa 1: Simfötter
2: Rosa örhängen
3: Klocka
4: Vattenballonger
5: Harry Potter och dödsrelikerna del 1
6: Gult pärlhalsband
7: Påslakan, örngott, lakan med rosor på
8: Randig tröja
9: Kort med pengar i
10: Örhängen "Love" står det
11. En vit blus som inte syns på bild
12: Harry Potter och dödsrelikerna (boken)

Nu ska vi snart äta middag och sen ska vi åka och se på harry potter och dödsrelikerna del 2 :D


puss och kram!


föresten snart kommer videon som jag gjort! Jag vet bara inte hur jag ska lägga upp den så jag får hoppas att någon hjälper mig!


men puss och kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia Svarén

Fina saker du har fått Wilma :)

2011-07-22 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0