3 dagar sen ...

3 dagar sen ... ja det var 3 dagar sen jag bloggade. Inte bra!
Måste försöka få in lite bloggning! Men min Iphone har hackat upp sig så den är på lagning så nu får jag ha min gamlagamla röda sonyericson-mobil! Hehe går inte riktigt att blogga från den!
Men Men ..

Ny vecka iallafall. Är hos pappa. Och idag så har jag rensat massa i mitt rum och fått ut massa gamla leksaker och sånt. även dammsugit ;) så nu känner jag mig nöjd!!
Oj klockan är typ mycket haha. jag är så himla trött så jag går och lägger mig vid dessa tiderna några dagar nu haha.
Men imon blir det träning! Och innan dess så ska jag in till stan och köpa en present till min lillebror, han fyller 3 år på torsdag! söto! <3
Får se vad det blir :)

Aja, nu får jag ta och borsta tänderna och hoppa i säng! Slutar ju faktiskt 13.05 imon så man får ju se till att vara pigg ;)
Sov sött!



BästisFästis!
Jag och Hanna!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0