dålig uppdatering ... IGEN!

Asså gud! jag får snart ryck på mig själv! :S
Jag uppdaterar ju typ aldrig!
Denna veckan så har jag inte haft nån dator, vet inte vart den tog vägen haha, pappa tog väl ner den till sig själv. (är ju en laptop)

Jaja idag så har väl dagen varit helt normal :) Inget speciellt egentligen ...? tror jag inte :D
Men sen så åkte jag och mamma till stadsbiblioteket och lämna tillbaks två böcker jag lånade med skolan som var typ 5 miljoner år försenade haha ! men jag behövde inte betala nåt så.
Nu sitter jag bara och degar, har verkligen inget att göra, kanske hittar på nåt snart ;D
Imon så blir det ingen skola för mig :)) ska på nån "konferans" på kunskapskolan med sveriges riksdag typ xS typ elevrådsgrej, det är med elevrådet, vi är sju pers som har valts ut :) men man får fika och lunch och ingen skola så ...... inga problem för mig ;) Och sedan träning :)<3

Men nej nu kom jag på, jag ska måla naglarna ;)

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering!

Här kommer tråkbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0