Götalandsmästerskapen


- bild på mig från regionstävlingen. där jag vann.
bilder från götaland kommer senare.


Hallou!

förlåt för dålig uppdatering!! men i onsdags så hade mamma datorn hela kvällen, i torsdags så hann jag inte. fredags så hade jag massa annat att göra och idag så har jag tävlat! tävlade i Glumslöv som ligger i Landskrona. det var götalandsmästerskapen! det var 15 stycken som var med och jag kom tvåa :D etta i tunnband tillochmed!!!! Så nu är jag nöjd :) Men nu har vi ätit mat här hemma och nu ser vi på nån tråkig film haha. ska nog sova snart gick ju upp tjugo över fem i morse :P ganska trött! Och imon är det träning halv tre till halv sju och då ska vi få lära oss ett program som vi ska ha på energos 90-års jubileum ! Men nu börjar filmen igen, ska se om jag kan hänga med så ha det bra så hinnar jag nog uppdatera imon!






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0