Hjärnskakning ..

Hallou!

Ja Hjärnskakning var det ja!
Jag ska berätta.

På idrotten idag så fick jag en basketboll i huvudet och så mådde jag jätteilla. Så jag, Stina och Sarah fick åka i Pers bil tillbaks till skolan och så fick jag gå till skolsyster och vila. jag hade typ fått en liten hjärnskakning men inte så farlig men man ska ändå vila! Så det var det.

Men vid kvart i tre slutade vi och då kom pappa och hämtade mig. Så åkte vi till allum och köpte lite saker och hämtade alla saker jag har sålt och nu fick jag äntligen mitt efterlängtade sminkset!!! :D sen så åkte vi hem och åt middag och så fick jag ju min iphone :D :D :D håller på att greja med den just nu så att den ska funka och så. 
Den är snart färdig :D 

finns nog inte mycke mer att skriva om så ha en superkväll så uppdaterar jag imon!!

Har inga bilder just nu!!!!



Puss 

Kommentarer
Postat av: narin ;)

iphone 4? ;)

2011-11-14 @ 20:30:24
URL: http://narinenazari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0