Lovet slut!

Asså, usch!
Har sjukt dåligt samvete! har ju inte bloggat på två veckor om inte mer! men ni underbara fortsätter läsa ändå ser jag! :D Ni är bäst!
Men nu ska jag sätta igång igen!

Ja nu på lovet har jag iallafall tränat ganska mycket. Tisdag, Onsdag, Lördag och Söndag! från 5-10 timmar varje gång :P jobbigt men sjukt kul :D
Och så var jag sjuk torsdag och fredag :(
Men på fredagkväll så blev jag frisk så jag och pappa gick på bio! Mys! :) vi såg "In Time" och den var sjukt bra faktiskt! men sen när vi kom tbx till bilen så hade det varit inbrott i den :S Orka liksom!!Och så köpte jag även ett par skor också som är... går typ inte att förklara, de är så sjukt snygga! jag lägger ut en bild här :)! Men idag så åkte jag till mamma! :) Blev ju träning idag också! :) KulKul:) Jobbig styrka på slutet också så nu mår ju kroppen bra :P

Och vet ni vad .. lite efter kanske men jag ska få en IPHONE :D Nice tycker jag! :))
Och så ska Ella från RG:n sälja några skal till mig som hon inte vill ha längre! :)

Men naj nu får det bli att krypa ner i sängen för imon är det en lååång dag. Och så är jag fruktansvärt trött också så!

Sov sött!
Så hörs vi imon, antagligen efter skolan!! :D



Skopunkten, 349 :-

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0