Skola Imon!

Hallou!

Känner mig taggad inför skolan! ....... eller nej jag tar tillbaks det! inte alls taggad när jag tänker efter!!
Men det ska bli finfint att träffa Hanna och Maj igen!! :) Sköna tjjejer det! Men träning idag då. haha programmet vi fick lära oss var ganska roligt faktiskt! :D Sen körde vi en timmes styrka och efter den så var jag helt död typ haha men idag är det ju fars dag! Jag är ju hos mamma så kan ju inte fira pappa men Jan är ju också pappa så vi ska fira honom lite :) GOOD middag! Sen blir det till att lägga sig tiiiiiidiiggt!!! känner liksom att jag ändå vill se pigg och fräsch ut i skolan! :) Inget speciellt som händer i skolan i veckan! Men imon får jag min Iphone!! :D
Och så på söndag så ska vi ha dop för Ronja :D Kul Kul :) har köpt alla kläder jag behöver :)

Nu kom min syrra in och störde mig till tusen! hon slängde ner allt som låg på min säng på golvet! sen så tog hon en sminkborste och målade mig i ansiktet, sprejar hårspray i håret på mig sen tog hon min gamla parfym och typ bombade på mig så nu stinker jag parfym, tror inte att jag kommer behöva nån imon ...
Men storasyster du borde vara rädd! Jag kommer hämnas!!! Haha Emma är så knäpp ibland! Och att hon är 18 år märks inte ibland... HAHAHA <3

Men nu så ska jag äta lite mat och sedan softa sista tiden innan ny skolvecka! Jag bjuder på en bild här ;D
Men ha det suuuper!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0