Svenska elevrådet

Hallou!

Ja idag så var jag ju på en ganska tråkig föreläsning om elevråd och sånt. det var ju kul ...
Det var ganska långtråkigt faktiskt eftersom att jag vanligtvis slutar 13.00 på onsdagar och fick sluta 14.45 nu :S seeeegt. satt i det där rummet från halv tio till kvart i tre! Men man fick ju fika så ;D

Sen så hämtade mamma och Emma mig. Vi åkte och köpte mat och sedan släppte de av mig vid träningen.
Haha väl där uppe så var det några fula killar som gick i gymnasiet som höll på och jag fick typ damp på dem haha!

Men nu blir det snart att krypa till kojs för jag är himla trött! och blir ju till att gå upp vid kvart över 6 som vanligt så..

Men sov sött!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0