Handlat, Fajitas, Idol, Sova

Hejsan!

Asså jag är så himla uppspelt just nu!! För jag ska ju ha feest imon :D
Ska bli så himla kul :))
Men i skolan på svenskan så jobbar vi ju med film och idag såfick vi se på en trailer till en skräckfilm och jag skrek typ hela tiden så alla garva åt mig HAHA :D Men sen så tog jag tåget till Kungsbacka och så mötte jag mamma vid ICA Maxi för vi skulle handla tills imon!! Och när vi kom hem så satte jag mig ner och chillade framför datorn bara !! :) Men snart blire fajitas och sedan idol och sen så ska jag nog gå och lägga mig :P Och imon ska jag träna och sen hem och fixa för festen och såklart fixa mig själv också ;) Men nu har jag nog sagt allt :)) Här kommer en bild, men jag ska äta nu så hejdå!! :)

Pusss



Vill haaaaaaa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0