Papaartaj

Heejjj!

Sitter här och nördar låten "jag är en vampyr" den är så sjuuukt bra!!
Men igår så hade jag min fest och hela kvällen var hur rolig som helst!!
Och sen så sov ju 8 pers över :)
jag sov i typ 4 och en halv timme xD
Men sen så idag så åkte ju alla hem men matilda stannade lite och så åkte vi tsm för jag skulle träna och hon skulle hem!
Men sen så tränade jag och vi körde bara balett idag och sen så åkte jag hem och satt vid datorn, pratade med min syster och smsade typ i ååååår :D och imon är det skola och det blir väl bra antar jag ? haha :D
Och nu ska jag sätta på en go film och myyssa med min sköna familj :D
Så ha en bra kväll! jag kommer nog inte uppdatera så mycket i veckan bara så att ni vet men hejdåå sweeties!



Iphonebild från partajet! :D

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0