Simon 19 år

Hejsan!! :)

Hur mår ni!?
Jag mår super! ... tror jag ?
Men idag så var jag ju iallafall i skolan, skön dag vi slutade 13.05 men det gör vi ju alltid på onsdagar :D
Och igår så var det typ fiskgratäng i skolan och ALLA exakt alla tillochmed lärarna tyckte att det var vidrigt så dem ringde och klagade på dem som levererade maten så idag så fick vi kanelbulle (stor) och en festis och det var fett värt, hoppas vi får fiskgratäng fler gånger ;))
Men sedan så åkte jag, mamma och emma och handlade lite mat och sånt till kvällen för Simon min låtsasbrorsa fyller 19 idag :) Och sen åkte vi hem :) I skolan så typ jobbar vi med film på svenskan så jag satte på en film för att "förstöra" den och greja :P hur tror ni att det gick??.... ja det kan vi ta nån annan gång :D Men sen så satt jag lite vid datorn läste en tidning och sen så var det dags att fira Simon så vi åt grillad fläskfilé med klyftpotatis och sen så åt vi hallonpaj och äpplepaj med vaniljsås :) MUMS :D och så har jag äntligen kunnat ladda ner "temple run" på min ipod :P HAR NÖÖÖÖRDAT! Oj juste jag tränade lite hemma också :D Men nu ska jag snart gå och lägga mig för imon är det en ny dag och den är låååång :S Så nu ska jag dra mig ! så sov goott så hööörs vi imorgon :D





Hihi en liten rolig vattenbild jag har tagit bara : ) kommer fler som är bättre! :D


Puss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken fin bild! Du har ju talang. Sov gott. Kram pappa

2011-10-12 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0