SOOOVA!

Hej, detta får bli ett superkort inlägg för jag sa ju att jag skulle uppdatera idag så det går superforttt!!!
Men jag var ju i skolan och det var väl som vanligt, och sen så åkte jag inte till kungsportsplatsen men Hanna och Matilda så köpte jag en ring till mig på Gliittter som är supersnygg, jag lägger upp en bild här :) men så gick vi och åt eller aa jag åt men där var det en som jobbade som började snacka med oss och jag har nog aldrig skrattat så mycket HAHA xD Men iallafall sen så tränade jag och jag var typ astrött då men jag gjorde så gott jag kunde och det gick ändå väldigt bra :)) Och nu är jag hemma, nyduschad och redo för sängen, klockan är mycket och skola iimon, INTE BRA WILMA!! :S Men jaja kort dag imon så ;) Och efter skolan så ska jag och mamma åka och handla tills på lördag och jag har inte sagt det men jag ska ha ett "party" typ :)
Ska bli superkul!! :)) Men nu måååste jag springa till sängs så hej då ha en supernatt och sov gott så kanske jag uppdaterar imon, gör de om jag hinner! :) Men här kommer bild :))


Webbkamerabild så det är inte så bra kvalité men man ser ju så ;) visst var den snyyygg :D
Här kommer en vattenbild också :D


Sådär!! :)


Men hej då puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0