svar på lite frågor!

Hejsan!
Ja det är många frågor som kommer in!!
Jag ska svara på några i detta inlägget så här kommer dem :)
Postat av: Beundrare
fråga: Vad gör du på lördag kväll?
Svar: ja alltså det är väldigt olika, nu på lördag så ska jag bara ta det lugnt eftersom att jag tävlar den dagen men annars så kanske jag ser en film med familjen eller sitter vid datorn typ :)
Postat av: Göran
Fråga: Var det roligt att komma 3:a på SM?
Svar: Ja det var sjukt roligt, däremot så var det LAG-SM :)
Postat av: Göran
Fråga: Vilken är din drömkamera?
Svar: Min drömkamera är Canon Eos 1000 (Jag tror den heter så :P)
Postat av: PL99
Fråga: Vad vill du ha på din födelsedag?
Svar: Jag skulle vilja ha en ny kajalpenna, annat smink, kläder, och ringar typ :)
Postat av: Maria
Fråga: Hur många visningar och besökare får du på en dag? :)<3
Svar: Jag har ungefär 54 visningar och 29 besökare varje dag :)<3
Ja detta var några svar på några frågor :)
Och kom ihåg ni har tills på söndag på er :)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tror 1100D. 1000D kom 2008 och 1100D 2011. 1100D har bättre prestanda. Sov gott!

2011-10-06 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0