Tävling!

Hejsan alla mina underbara bloggläsare!! =)

Gud jag är på så himla gott humör, känner mig bara superlycklig haha xD

Jag ska berätta lite om gårdagen :) .....
Jag tror aldrig att jag har skämt ut mig så mycket HAHAHAH jag skulle ju till stan och träffa Matilda, Alicia och Nadja :) och så på tåget så kom kontrollanten men jag lyssnade på musik och tittade ut så jag såg inte han och han höll på typ i fem minuter och försökte komma i kontakt med mig och till sist så tittade jag åt andra hållet och jag bah: oj förlåt! och så fick jag skynda mig att få fram busskortet haha xD men sen när jag gick av så gick jag på centralen och så gick jag in i värsta feta stolpen för jag kollade ner i mobilen så jag ramlade typ hahahhahahahaha xD och sen så när jag skulle gå på spårvagnen så när jag gick på så kom det en kvinna i världens fart så jag ramla ut och landa på rumpan HAHA :P och sen så åt vi på Pizza Hut och då så skämde mina små söta kompisar ut mig inför hela resturangen hahahhahaha jag trodde jag skulle dö :S xD
Men samtidigt var dem sjukt roliga HAHA  :D
Men sen så idag så var jag ju i skolan och sen så åkte jag, Nadja, Alicia, Adam och Moa till McDonalds men jag åt inget :O jag satt bara meed :) Och sen så åkte jag hem och så såg jag på en film och chillade lite och nu sitter jag vid datorn typ :) jag målade naglarna också :) Men det var nog allt jag hade att säga så nu kommer en bild på miig  :) ni får nöja er med den för jag har inge :S jag ska lägga ut lite vattenbilder snart däremot :)

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0