tävlingen

Hejsan! :D

Asså jag är så sjukt glad just nu!! :D
För jag kom 1:a på regionstävlingen tidigare idag :)
det har varit 3 stycken regionstävlingar och jag kom 1:a på alla :D Wiee!
Så nu är jag vidare till Götalandsmästerskapen :)
Men nu ikväll så skulle vi egentligen fått gäster men det blev ändrat :)
Så nu ska vi äta asgod mat, äta kladdkaka, sätta på en go film och sedan bara myyysa!!
detta gillar vi :)

Men just nu så lyssnar jag på musik och chillar framför datorn bara :)
Men nu så ska jag gå och äta så ha en mysig kväll !! :)

Denna gjorde min dag!
We found Love

Här kommer en bild från dagen :)



Pusss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grymt bra gjort!

2011-10-09 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0