Träning

Hejsan Svejsan!

Ja idag var det ju skola igen !! Verkligen kul att träffa alla mina kompisar! :)
Men vi gjorde världens jobbigaste grejen på idrotten, jag orkar inte berätta vad men det var sjukt jobbigt och sen så på träningen så var jag döslut, jag kunde knappt lyfta benet typ :O Men efter skolan så åkte jag hem till mormor och åt supergod mat och sedan jordgubbskräm med mjölk och flytande grädde, MUMS :D kände att det fick mig att orka ända till slutet av träningen :) Men nu blir det snart att hoppa i bädden för jag MÅSTE sova eftersom att det är världens jobbigaste skoldagen imon :S Tror kanske jag kan orka :)) Kanske Kanske ;)

Men ha en superkväll så hööörs vi imorgon! :)



- Äkta vänner är som diamanter, sällsynta och värdefulla, Falska vänner är som löv, finns överallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0