Utvecklingssamtal

Ja Hej!!! :D

Som jag skrev i rubriken så hade jag utvecklingssamtal idag ... :D Nej men det gick liksom bra för asså eftersom att det inte har blivit så mycket resultat än liksom i skolan så vi pratade bara lite om skolan typ hehe :)
Annars så, idag så har jag bara varit i skolan och sedan så åkte jag och mamma och handlade och sedan så åkte vi ju och hade utvecklingssamtal :) När jag kom hem så har jag skissat lite på en bild och suttit vid datorn typ :) kanske blir till att röra ihop en liten kaka också.... eller? :P
Det är riktigt kul i skolan nuförtiden faktiskt, går väldigt bra med prov och så :) sen så har jag ju alla mina underbara kompisar där!!!!<3 Snart så blir det god mat och sedan så ... ja då vet jag inte :P
Men nu så har jag nog sagt allt :D Så ha en superkväll!! :D
Snart kommer även en bild!



Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0