Lite Bloggning!

Tjo!

Jo asså det är liksom inte lika kul att blogga längre, jag har liksom tappat lusten. Men några inlägg kommer att dyka upp så kolla iallafall en gång om dagen :D

Jaja idag så tränade jag 15.00-18.00 :) väldigt jobbigt idag för det var bara jag, Sandra och Frida-My där av dem individuella och Frida-My var lite förkyld så jag och Sandra körde dubbla program och så körde vi efter varann. OCH AC:N FUNKAR INTE I HALLEN, TROR NI DET VAR VARMT ELLER!!!??? Jag höll ju på att dö och sen så var det ju inte kallare ute :S Men sen så har jag varit lite på Facebook och så!
Och juste jag kommer kanske ha en "fest" eller ett "party" eller vad man nu ska kalla det, om några veckor, ska prata med mamma :) men det skulle vara superroligt :D
Men nu så ska jag fixa lite grejer tills imon för jag åker ju till mamma imon och så är det skola :)

Så ha en underbar kväll så hörs vi :D


Pusss

Juste jag har slingat håret och klippt det :)
Här är en bild :)


Fint? :)

Men hej då

Kommentarer
Postat av: Maggi ;)

Feeet fin ;) Feet snygg är du!! :D

2011-10-05 @ 10:49:50
URL: http://maggithebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0