träääänningsvärk!

Asså gud vilken träningsvärk jag har!
Igår på träningen så körde vi världens styrka så nu har jag jätteont överallt!!! :S :P
Men idag i skolan så var jag supertrött! Men jag höll mig vaken som tur var :D ;) Och så blev jag vald till elevrådsrepresentant haha xD
Sen så tränade jag och nu sitter jag hääärr och bloooggar och väntar på att jag och mamma ska beställa skolfoto :) hon ser på CSI typ OCH JAG GILALR INTE SÅNT ÄCKELPÄCKEL, jag gillar inget som är det minsta läskigt hahah xD
Men imon är det verkligen våran jobbigaste dag i skolan! :O schemat är detta:

8.30-9.15 ENGELSKA

9.25-10.10 MATTE

10.20-11.25 FRANSKA

12.30-13.15 NO

13.20-14.05 SO

14.10- 14.55 SVENSKA

Hur mycket jobbiga ämnen som helst! INGET PRAKTISKT! :S Men jaja ingen träning iallafall så jag kan sova ut :D
Men här kommer en bild på miigg från idag :)

pussss



puussss igen!

Föresten läs denna bloggen! den är sååå sjukt bra!
Min beeebis som har den hon är underbar och heter Felicia Alves Andreasson! puss till dig!
MEN LÄS BLOGGEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0