TRÄNIIIING!


Ja tränat detär vadjag har gjort idag, först så hade vi idrott första lektionen, men så skulle Pär göra nåt så vi skulle ha teori istället men så fanns det inte tillräckligt med datorer så Emine tog med oss till uppehållsrummet och så fick vi göra vad vi ville t.ex. spela pingis, spela fyra i rad och en massa annat så jag och några andra såg på film, vi såg på Ace Ventura och det var nog det roligaste jag nånsin sett hahhahahaha xD jag och en som heter Theo satt och asgarva :D alla andra skrattade liksom åt att vi skratta liksom xD så då tränade jag ju magmusklerna ellerhur ? ;) Sen så hade vi lite lektioner blablabla sen så åkte vi till skatås och så hade vi skoljoggen, vi skulle springa 5 km. och jag sprang på 27.10 minuter och jag kom 5:a av 60 per :D (fast egentligen var det inga placeringar :P) Och sen så åkte jag hem till mormor och gotta mig med god mat och och sen äpplekräm med grädde, mums :) och sen så åkte jag till träningen och tränade i 3 och en halv timma :) Sista timmen så hade vi dans med en som heter Linnea och det är askul :D Men nu blir det duschen och sen bädden för jag ska upp till skolan imon och jag är trööööött :P Men ha en skön natt och sov så gott så uppdaterar jag imon :D
Tjaoo :D

Föresten, har ni sett Ace Ventura?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0