Universeum

Heeej!

Inte bloggat på ett tag igen. orkar verkligen inte komma med någon ursäkt för miljonte gången men jag orkar liksom inte skriva hela tiden! :S
Men igår så var jag på bio med Mamma och Jan, vi såg " Jag Saknar Dig" :) Den var jättebra men hemsk !:'(
Jag grät, MYCKET!!! så den är värd att se :D
Och sen så idag så har jag tränat och så gick jag och Alma och hämtade ut årskort till Universeum som Alma hade köpt när dem hade Jubileum så det var billigare :D Och så skulle vi ta kort och mitt blev väl helt okej :PMen ikväll så får vi gäster, några kompisar till mamma och Jan :D KulKul!
Juste idag har Emma( min syster) haft typ en "sminkkurs" med mig så att jag ska kunna sminka mig själv på tävlingar :D kul de med! lägger upp en bild här sen hur det blev när jag sminkade mig själv :) Blev ganska nöjd faktiskt :D Usch vad mycket tråkig svart text det blev nu men det får vara bra nu så länge! :D

Hade bra !

Pussss


Så här blev det :) ( med redigering :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0