RG-Star 1

Hej på er!
Bloggar från datorn nu så att ni får lite bilder. känner att min blogg är så tråkig. skriver om typ ingenting och knappt några bilder. Men ska färsäka fixa detta!
Just nu håller jag på att packa till RG-Star. Första juniortävlingen. Så ska ner till Landskrona. Ska bli riktigt riktigt kul! Ska äga mattan med mitt nya kägelprogram! Så nu väntar jag på att seniortruppen, Eva, Katja och Johanna ska komma till kungsbacka för då hoppar jag på :)
Men nu måste jag fortsätta packa! Dem kommer snart. Jag bloggar lite senare. men det kanske blir bildlöst då eftersom att det alltid inte funkar -.-
Ni får stå ut med det tills jag kommer hem!
Men ha det bra!
Puss
Förlåt för dessa fula bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0