Törnrosa

Hej på er!
Hur har ni haft det idag? Jag hade det superbra på melodifestivalen. Många bra låtar denna gången så jag rekommenderar att kolla. Jag gillar inte alla dessa schlagerlåtar men denna gången så är det sköna bra låtar!
Nog talat om det. Åt hemgjord glass förut, riktigt gott är det! Sitter och kollar på Törnrosa med lillkillen, såg Snövit förut också, alltså ..... Dem filmerna är ju faktiskt riktigt riktigt bra! Älskar dem!!
Ska kolla melodifestivalen sen, det är så kul att känna igen sig från vad man redan sätt! :) Åhhh... Ulrik munther var riktigt bra , även David lindgren. Föreslår att rösta på dem två!
Men nu ska jag sluta babbla! Ha en bra kväll! Puss


Usch , mobba inte bilden på mig och Ronja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0