Tillbaks

Usch, det har varit väldigt dålig uppdatering här i veckan. ska försöka skärpa mig. Tyvärr måste jag säga samma anledning som innan, det funkar inte att lägga upp bilder på blogg.se appen. Och det suger. Kan tyvärr inte göra nåt åt det.
Men min helg spenderades iallafall i Halmstad i en tävlingshall. Det var Nordiska Mästerskapen i Rytmisk Gymnastik så Johanna P kom hem till mig på fredagen och så sov hon här hela helgen. Och vi åkte ner, med mamma och Jan och kollade och hejade på dem svenska tjejerna. Det gick riktigt bra. Så bra att jag inte orkar räkna upp alla guld och brons och silver vi fick.
Och nu ska jag strax hoppa i sängs för en ny skolvecka, fml.
Hoppas ni har haft en bra helg alla underbara läsare.
Vi hörs i veckan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0